ठगहरु देखि सावधान हुनुहोला - भोगाई


रामकुमार परियार
त शनिबार मैले बरदुबईमा भोगेको एउटा घटना लेख्दैछु । साँझपख म अबुधाबी फर्कने तयारीमा थिएँ । पुलिस स्टेसन नजिकैको चौबाटोमा साथीसंग गफ गर्दै थिएँ । एकजना आफुलाई भारतीय बताउने व्यक्ती मेरो सामुन्ने आयो । मेरो अनुहारमा हेर्दै तेरो अनुहारमा त डण्डिफोर र दागहरु आएको रहेछ मसंग आयुर्वेदिक औषधि छ । धेरै राम्रो हुन्छ , साईडईफेक्ट पनि हुदैन भन्दै किन्न कर गर्‍यो ।

मैले उसको कुरालाई खासै महत्त्व दिईन । त्यस्तो केही होईन , म किन्दिन भनेर वेवास्था गर्न खोज्दै थिएँ । एकैछिनमा अर्को एउटा हेर्दा बंगाली जस्तो लाग्ने व्यक्ती आएर उसले पनि सोहि कुरा दोह्रोयाउँदै औषधि किन्न आग्रह गर्‍यो । मैले के रहेछ त यिनिहरुको कुरा भनेर बुझ्ने विचारले उनिहरुको कुरा मान्न तयार भए जस्तो गरेँ ।

नजिकैको फार्मेसी तर्फ देखाउँदै उतै जान भनेपछि म पछि लागेँ । पुलिस स्टेसन नजिकैको दुईवटा गल्लि पार गरेर भित्रको एउटा गल्लीमा रहेको सानो आयुर्वेदिक औषधि पसलमा पुगियो  । जहाँ दुई व्यक्ती औषधि बेचिरहेका थिए भने अन्य केही व्यक्ती समेत उपस्थित थिए । त्यहाँ पुग्नासाथ मसंगै जाने भारतियले पसलेलाई म तिर ईंगित गर्दै केही औषधि दिन भन्यो ।

म उसले देखाउने औषधिहरु हेर्न थालेँ । पसलेले लेबल बिनाको बोतलमा राखिएको सेतो पाउडर , त्यस्तै प्रकृतिको अर्को पाउडर र एउटा मलहम (क्रिम) निकालेर त्यसको प्रयोग विधि  र फाईदा बारे बखान गर्न थाल्यो । मैले उक्त पसलमा रहेका अन्य औषधिहरु बारे पनि बुझ्न चाहेँ । कुनैपनी औषधिमा लेबल थिएनन । आयुर्वेदिक भनिए पनि कहिले नाम नसुनेको जडिबुटीहरुको नाम भन्दै थियो ।

मलाई सो औषधिको पूरा डोज खरिद गर्नुपर्ने र त्यसको मुल्य २५० दिराम लाग्ने बतायो । मैले तत्कालै उक्त पसलेसंग त्यो औषधिहरुको लेबल नहेरी नकिन्ने बताएँ । र अन्य औषधिहरुको बारेमा समेत जानकारी लिन खोजेँ । पसलेले निशन्तान , शिघ्र स्खलन , तालुमा कपाल उम्रने , मोटोपना घट्ने , पेट घटाउने आदि सबै प्रकारको औषधि पाईने बतायो । म ती सबैकुरा बुझेर वासरुम जाने बहाना बनाएर फर्किएँ ।

हो , अहिले बरदुबईमा यसरी विभिन्न रोगको उपचार गर्ने बहानामा ठगी गर्ने ठगहरु सलबलाएका छन् । विशेषगरी मेट्रोपार्क आसपासका गल्लीहरुमा तिनीहरु भेटिन्छन् । जो अलि सोझा साझा व्यक्ती देख्नसाथ विभिन्न बहाना बनाएर नजिकिन्छन अनि यस्ता औषधिहरुमा फसाउँछन ।

यिनिहरु सामुन्ने आएर यस्तै कुरा गर्छन् अनि गल्लिमा रहेको पसलमा लगेर २०० , ३०० , ४०० दिराम बराबरको औषधि भिराउने गर्छन् । उनिहरुको औषधि बेच्ने शैलि पनि गजबको हुन्छ । सहजै गफमा पट्याउने गर्छन् । विभिन्न फाईदा देखाएर भ्रम छर्ने गर्छन् ।  तपाईं कोहि पनि यिनिहरुको पछि लागेर नफस्नुहोला । १५ जुलाई , २०१६

No comments

यो सामग्री प्रती तपाईंको सुझाब या कुनै पनि प्रतिकृया भए यहाँ छाडिदिनुहोला । धन्यवाद !

Powered by Blogger.